Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2008

Επιστολή της Πιάφ αποκαλύπτει τον άγνωστο έρωτά της με τον Δημήτρη Χορν - in.gr



in.gr
16/12/2008

Αθήνα

Τον μέχρι τώρα άγνωστο έρωτα της Εντίθ Πιάφ για τον Δημήτρη Χορν αποκαλύπτει το τηλεγράφημα, με ημερομηνία 13 Νοεμβρίου 1946, της διάσημης Γαλλίδας ερμηνεύτριας προς τον μεγάλο μας ηθοποιό, που δημοπρατείται την Τετάρτη.

«Θα σε περιμένω όσο καιρό θα χρειαστεί. Δεν έχω αγαπήσει άλλον άνθρωπο όσο εσένα. Στοπ. Θα σου γράψω αύριο. Στοπ. Εάν μπορείς γράψε μου, στο όνομα κυρία Μπιγκάρ στην οδό Μπερί 26. Μην βάλεις το όνομά μου στη διεύθυνση. Σου έχω εμπιστοσύνη. Εντίθ» έγραφε προς τον αγαπημένο της Τάκη.

Η επιστολή θα δημοπρατηθεί από τον οίκο «Πέτρος Βέργος» στο Ξενοδοχείο Athens Plaza, στις 6 το απόγευμα.

Σύμφωνα με την Ελευθεροτυπία, η γνωριμία τους πιθανολογείται ότι έγινε τον Σεπτέμβρη του '46 μετά το αθηναϊκό ρεσιτάλ της Πιάφ στο θέατρο «Κοτοπούλη» στις 18 του ίδιου μήνα.

Στην προς δημοπράτηση επιστολή η Γαλλίδα τραγουδίστρια έγραφε μεταξύ άλλων:

«Σ' αγαπώ όπως δεν αγάπησα ποτέ κανέναν Τάκη, μη μου πληγώσεις την καρδιά! Μπορεί να έρθεις στο Παρίσι με την Ειρήνη, αλλά μάλλον δεν το βλέπω, έτσι θα έρθω εγώ κοντά σου τον Νοέμβριο, κανείς στον κόσμο δεν θα με εμποδίσει να έρθω στην Αθήνα, όμως αυτό που πρέπει να κάνεις χωρίς δισταγμό είναι να έρθεις στην Αμερική τον Δεκέμβριο, έτσι θα ξανασμίξουμε εκεί και από εκεί ελπίζω να σε φέρω στο Παρίσι, που όταν το γνωρίσεις θα το αγαπήσεις όσο κι εγώ. [...] θα μπορούσα να σε κάνω ευτυχισμένο και πιστεύω επίσης πως σε καταλαβαίνω πολύ καλά. Ξέρω πώς είμαι ικανή να τα παρατήσω όλα για σένα».

Newsroom ΔΟΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου