Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2008

Το μπάχαλο των Τηλεπικοινωνιών


της Χριστιάννας Λούπα

Ένα από τα αμέτρητα θύματα του ξεχαρβαλωμένου τηλεπικοινωνιακού συστήματος της χώρας μας, που παραπαίει ανάμεσα σε κρατική και ιδιωτική τηλεφωνία, υπήρξα πρόσφατα κι εγώ. Κι αυτό, γιατί είχα την ατυχή έμπνευση να διακόψω τη σύνδεσή μου με τον ΟΤΕ και να συμβληθώ με την On Telecoms.

Είναι δύσκολο να αποδοθούν ευθύνες στους πραγματικούς υπαίτιους, το θέμα είναι ωστόσο, ότι εγώ, μαζί με πλήθος άλλων ταλαίπωρων, που προσπαθώντας να αποφύγουμε τα υπέρογκα πάγια του ΟΤΕ και τις υπερβολικές χρεώσεις των τηλεφωνικών κλήσεων, παραμένω χωρίς τηλέφωνο εδώ και μία εβδομάδα και Κύριος οίδε για πόσο ακόμα, παρ’ όλο που αρμόδιος της εταιρείας με είχε διαβεβαιώσει ότι η διακοπή δεν θα κρατούσε πάνω από δύο με τρεις ώρες! Πληροφορίες φίλων, που επίσης «την πάτησαν», αναφέρουν ότι η διάρκεια της διακοπής της σύνδεσης μπορεί να ξεπεράσει και τον μήνα!

«Η διείσδυση της ευρυζωνικότητας στην Ελλάδα αυξάνεται, ωστόσο το επίπεδο της τεχνικής υποστήριξης και εξυπηρέτησης των πολιτών από τις εταιρείες τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών είναι σήμερα απαράδεκτο», δήλωσε ο πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, καθηγητής κύριος Νικήτας Αλεξανδρίδης, μιλώντας την περασμένη Τρίτη σε σχετική ημερίδα της ΕΕΤΤ.Και πρόσθεσε: «Πρόκειται για ‘παιδικές ασθένειες’ μιας νέας αγοράς, που εξελίσσεται ραγδαία στην Ελλάδα και προκαλούν αύξηση στα παράπονα των πολιτών».

Πολλές χιλιάδες είναι πάντως οι αιτήσεις πολιτών για συνδέσεις με εναλλακτικούς παρόχους που εκκρεμούν, ενώ ο ΟΤΕ μοιάζει μάλλον «απρόθυμος» να παραδώσει τις τηλεφωνικές γραμμές μια ώρα νωρίτερα - σαμποτάζ; - με αποτέλεσμα την επιβολή προστίμων από την ΕΕΤΤ για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης αλλά και για άλλες παραβάσεις.
Σύμφωνα με τη Ναυτεμπορική ωστόσο, το θέμα στη σταθερή τηλεφωνία και το Internet δεν είναι η ζήτηση αλλά η ικανοποίησή της. Αποτελεί συχνό φαινόμενο άλλωστε, σε περίπτωση βλάβης, ο ΟΤΕ να ισχυρίζεται ότι φταίει ο εναλλακτικός φορέας και ο εναλλακτικός φορέας ότι φταίει ο ΟΤΕ.

Από πλευράς του ο υπεύθυνος Μεταφορών και Τηλεπικοινωνιών του Κοινοβουλευτικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, κύριος Ρόβλιας, εξ άλλου, είχε χαρακτηρίσει πριν λίγους μήνες «κοροϊδία τα πρόστιμα, αφού ο ΟΤΕ δεν τα πληρώνει» και επισήμανε ότι «η αγορά των Τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα είναι και εξακολουθεί να παραμένει αρρύθμιστη, με μόνιμο θύμα τον Έλληνα καταναλωτή».

Το θλιβερό είναι πάντως ότι στη μέση αυτής της γελοίας διελκυστίνδας βρίσκεται, ως συνήθως, ο ανυπεράσπιστος πολίτης ανάμεσα στη Σκύλλα και τη Χάρυβδη. Χιλιάδες είναι και οι σχετικές καταγγελίες στην ΕΕΤΤ, η οποία δεν διστάζει να επιβάλλει πρόστιμα όχι μόνο στον ΟΤΕ, αλλά και τους εναλλακτικούς παρόχους. Καλό λοιπόν είναι να μάθουμε όλοι τα δικαιώματά μας και όσοι έχουμε παράπονα να μην διστάσουμε να τα καταγγείλουμε στην Επιτροπή.

Ο συντομότερος τρόπος είναι μέσω Internet στο eett.gr , όπου υπάρχει συνημμένο Έντυπο Καταγγελίας και μπορεί να αποσταλεί ταχυδρομικώς, μέσου διαδικτύου ή με Fax. Η διεύθυνση είναι ΕΕΤΤ, Λεωφόρος Κηφισίας 60, Μαρούσι, ΤΚ 15125. Τηλέφωνο: 210 6151000. Fax: 210 6105049.

Και ας μην ξεχνάμε: όταν οι φωνές ενωθούν, πολλά μπορούν να συμβούν…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου